Henrik Thorvald
Præsentation

Blev valgt ind i bestyrelsen ved generalforsamlingen i 2023, da den siddende formand trak sig.

Har været træner siden 2022

Næstformand
Freddy Olsen
Præsentation

Har været i bestyrelsen som næstformand siden generalforsamlingen i 1998 og har haft flere administrative poster som hhv formand for kursus udvalget, dressurudvalget og var med til at oprette hjemmesiden i 2013 og har siddet i webudvalget siden da.

Står for afholdelse af gløggaftenen for hhv foredrag og uddeling af forskellige pokaler og andet.

Er også træningsleder i klubben og står for træningsprogrammer og dommervejledninger sammen med trænere. Ansvarlig for afholdelse af kåringer og mesterskaber gennem sæsonerne.

Er også primus motor i Natøvelsen gennem de sidste 20 år sammen med Mogens Røigaard.

Er også træner i klubben siden 1996.

Kasserer
Lena Kristensen
Præsentation

Har siddet i bestyrelsen siden 2016 og har været kasserer.

Er også træner i klubben

Bestyrelsesmedlem
Kim Prühs
Thomas Lønborg
Suppleant til bestyrelsen
Niels Carlsen
Præsentation

Har været i klubben siden 1987 og har gennem årene trænet med 4 forskellige hunde. Har været træner og siddet i bestyrelsen on-off siden 1988.

Er nu suppleant og bilagskontrollant.

Webudvalg
Freddy Olsen
Præsentation

Er også træner i klubben siden 1996.

Mogens Røigaard
Thomas Nielsen
Præsentation

Da Thomas det meste af sin professionelle karriere har arbejdet med IT, er han så blevet shanghajet til at hjælpe med at holde hjemmesiden opdateret